"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Sunday, February 22, 2009

Senaman Jadual Berkala [200209]

[Mangsa Kedua saya-Hafiz Efrizal-sempat kena terjahan tepung saya]

[Kathir nampak happy sebab orang celebrate dia]

[Mangsa Pertama saya utk dibaling tepung-ada lagi kesan dibaju dan tangan]

Latihan Suksis utk kawad senjata terpaksa dibatalkan kerana padang kawad (helipad) telah 'ditakluk' oleh AutoGala Car Drift yang dianjurkan oleh Persatuan Mahasiswa Kejuruteraan UIAM dalam program yang diberi nama ENGINTEX. Jadi, semua anggota SUKSIS terpaksa beralih angin menuju ke padang bola berdekatan MALE SPORT COMPLEX untuk mengikuti Latihan Senaman Berkala.

Allah sahaja mengetahui betapa seksa dan letihnya Senaman Berkala. Bayangkan bermula jam 6.45am kami panaskan badan selama sejam lebih dan diberikan waktu rehat utk makan pagi seterusnya menyambung latihan senaman sehingga jam 12pm.

Latihan Berkala bukanlah latihan seperti biasa tetapi dipelbagaikan beberapa aktiviti yang dilakukan secara serentak dan memerlukan kekuatan yang tinggi. Tetapi latihan ini lebih menarik dari biasa kerana kami sempat 'meraikan' hari lahir beberapa anggota'. Seperti biasa, kejutan akan dibuat oleh jurulatih semata2 utk 'prank' budak2 ni yang bakal disambut hari lahir.

Selepas dah 'set up' suma kami pun 'prank' budak2 nie. Dua orang yang menjadi mangsa saya ialah Hafiz Elias dan Hafiz Haron. Puas saya mengejar budak2 nie. Lari satu padang sebab takut saya baling tepung. Tapi nasib tetap menyebelahi saya dan kedua2 Hafiz ini menjadi mangsa Hafizbad.

Maaflah kalau terasa hati sebab saya kotorkan baju kalian. Kepada Hafiz HAron, Hafiz Efrizal, dan Kathir, saya doakan moga panjang umur, murah rezeki dan dipermudahkan segalanya.

1 comment:

Unknown said...

ahaha...Kathir terharu sgt2 hari tu;>