"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, February 25, 2009

Kenangan Inter-Block Sports Day

[Main Indoor Games pun dapat Medal]

[Hamper yang penuh segala harta merdak makanan]

Sekali tengok macam nak tergelak. Dua kali tengok macam lawak tapi bila tiga kali tengok memang realiti. Alhamdullilah, tidak disangka pun sebenarnya nak memenangi tempat kedua dalam Indoor Games Inter-Block Sport Carnival Mahallah Bilal. Sebenarnya, tujuan saya masuk pun sekadar nak menghilangkan rasa 'boring' study di hujung minggu ketika bakal berhadapan 'Midterm-test' hari Selasa dan Rabu.

Rupanya2 nasib menyebelahi saya walupun ramai yang meramalkan saya tewas di peringkat awal terutamanya kepada adik dan sahabat baik saya, Najmuddin. Tetapi takdir menentukan segalanya.

Buat Najmuddin: Terima kasih kerana sanggup menjadi wakil saya dalam menerima 'medal' dan 'hamper' dalam majlis penutup temasya sukan Kolej Kediaman Bilal.

No comments: