"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Tuesday, November 25, 2008

Blog Tak Dapat 'Update'

Makluman Penting !!!

Kepada pembaca budiman,

1. Saya sekarang (minggu ini) sedang menjalankan satu kajian di bawah Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi di Pulau Pinang dan mungkin tidak dapat untuk 'update' berita dan info terbaru untuk minggu ini. Walaubagaimanapun saya akan cuba untuk mendapatkan akses internet dari masa ke semasa.

I'allah dalam entry akan datang akan saya ceritakan sedikit pengalaman dan pengembaraan saya sepanjang membuat kajian di Pulau Pinang (BALIK PULAU) ini.

2. Saya tidak akan memaparkan lagi kenyataan akhbar saya dalam blog ini kerana saya akan menyediakan satu lagi blog khas untuk kenyataan akhbar saya. Diharap kepada para pembaca yang setia mengikuti penulisan saya dalam akhbar perdana boleh melayari secara maya dan mudah dicapai selepas daripada ini. I'allah, alamat domain akan saya maklumkan pada suatu masa yang ditetapkan nanti.

No comments: