"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Monday, September 22, 2008

Majlis Iftar Bersama Timb. Ketua Polis Selangor

[Gaya Tersendiri sebagai Pengerusi Majlis-di belakang PC]

[Bersama Para Pegawai Inspektor Sukarelawan Polis]

Semalam mungkin merupakan Ramadhan terakhir saya merayakan bersama para anggota Kor Suksis UIAM. Selepas ini tiada lagi istilah beramah mesra bersama orang kenaamn polis. kalau ada pun, mungkin giliran saya pula menjadi VVIP.

[Sjn Nazri sbg Ketua Jurulatih Polis UIA]

Menjadi Pengerusi Majlis dalam program rasmi yang melibatkan orang kenamaan memang merupakan satu pengalaman yang mencabar. Dicabar dan Tercabar!!!Alhamdullilah, pada malam itu saya telah diberikan kata semangat oleh seorang Pegawai Polis, ASP Ismail. Katanya, "Suara awak tak beralun. Kalau ada turun naik, baru menarik." Terima kasih saya ucapkan kepada Uncle Ismail yang sudi membuat teguran. rupanya masih banyak lagi yang perlu saya pelajari utk menjadi 'MC' yang terbaik. Mungkin selepas ni kena amik tips dari Sdr Amin idris yang hebat sampai dah ke ASTAKA Majlis Tilawah Antarabangsa.

[Bersama Para Pegawai Polis yang belajar di AIKOL]

No comments: