"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, July 30, 2008

Program IID IRKHSS BUKAN Panggilan IDD Antarabangsa




[Apa yang tengah dibincangkan tue..??]

Intellectual Islamic Discourse (IID 08) merupakan satu program yang dianjurkan oleh Persatuan Mahasiswa Ilmu Wahyu (IRKHSS) yang bakal 'meletup' pada awal bulan Ogos ini. Saya sudi untuk bagi 'a thumb up' kepada Presiden yang sedia ada kerana keberanian mereka untuk mengadakan beberapa program berbentuk wacana ilmiah yang bakal dikecapi nikmatnya oleh para pelajar dari kuliyah tersebut.

Bagi persiapan itu, maka pihak yang terbabit telah mengadakan satu Induction Course bertempat di Convest Hill pada hari Sabtu minggu yang lalu. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk membantu bersama - sama dengan berkongsi idea dan pengalaman dalam kursus induksi kali ini. Beberapa harapan telah diterjemahkan kepada para peserta agar lebih bersemangat dalam melaksanakan gerak kerja.

Sehingga hari ini, wehdatul fikr dan wehdatul amal menjadi nadi penggerak kepada IRKHSS untuk terus menongkah cabaran pada masa hadapan. Kita mendoakan agar segala strategi yang dirancang dapat dimanfaatkan bersama. All The Best IID 08!!!

[Takutnya sampai turn aku...]

[Apa yang sister tue tengah lakonkan??]

2 comments:

abdul hayyi said...

Ai...baju sama..tempat pun sama..huhu.. :-)

Hafiz Nabilah said...

Biasa ler...
orang miskin...
x ada sumbangan baju dari orang ramai...