"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Monday, August 4, 2008

YB Dato Dr Hasan Ali di UIAM


[Budak2 CFS kena belasah dengan team HS]

[team konvoi YB Dato' Dr Hasan Ali]

[Ajut-Org kuat Ekonomi bersama dengan Maaruf Unit SRC]

Majlis Perwakilan Pelajar UIAM telah mengadakan satu perlawanan bola sepak antara Kulliyyah di universiti ini. Pada malam Sabtu hari Jumaat, saya berkesempatan untuk meluangkan sedikit masa utk memberikan sokongan kepada team yang bermain pada malam itu (final).

Apa yang menarik ialah kehadiran YB Dato' Dr Hasan Ali (Exco Kerajaan Negeri Selangor). MPP UIAM telah bersetuju mengadakan konvoi untuk menyambut kehadiran YB Dato Hasan Ali. Seperti biasa dalam mana2 aktiviti yang bersifat sosial ini memang merupakan kegemaran saya dan Alhamdulillah, malam itu saya sempat meluangkan masa bersama mereka untuk ikut serta dalam konvoi itu.

Walaupun ia hanyalah keputusan untuk bersama yang dibuat dalam masa yang singkat, saya tetap yakin bahawa mahasiswa yang ada pada malam itu, menghormati YB Dato sebagai wakil kerajaan yang sah pada malam itu. Semoga YB Dato' dapat melaungkan lagi masa bersama kami mahasiswa UIAM.

Terima kasih diucapkan kepada YB Dato atas kesudian merasmikan majlis penutup Perlawanan Bola Sepak Antara Kuliyyah UIAM.

No comments: