"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Monday, July 11, 2011

Tahniah Kepada Kepimpinan Baru COLGIS

Ehsan : Pejabat Ketua Pendaftar UUM COLGIS

Majlis Penyerahan tugas dan amanat Penolong Naib Canselor UUM COLGIS telah diadakan pada 3 Julai 2011 bertempat di Dewan Angsana, EDC-UUM. Majlis berkenaan dihadiri lebih daripada 80 orang kakitangan UUM COLGIS daripada bahagian pentadbiran dan akademik.

Majlis dimulakan dengan aluan daripada mantan Penolong Naib Canselor, Prof. Madya Dr. Asmah Laili Hj Yeon dan diikuti dengan ucapan amanat daripada Prof. Madya Dr. Siti Alida John Abdullah selaku Dekan Pusat Pengajian Kerajaan yang menjalankan tugas sebagai Penolong Naib Canselor. Majlis diteruskan dengan penyampaian surat penempatan kepada Penolong Pendaftar di UUM COLGIS.


Sebagai tanda penghargaan dan ucapan terima kasih, majlis seterusnya menyampaikan cenderahati kepada semua penjawat yang telah menamatkan perkhidmatan di UUM COLGIS dan kakitangan yang telah berpindah ke jabatan baru. Majlis berakhir dengan jamuan ringan.

Dengan itu, diucapkan Selamat Maju Jaya kepada semua Penjawat Pentadbiran yang baru dilantik khususnya kepada Pusat Pengajian Undang-Undang, UUM COLGIS.

Share

No comments: