"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Saturday, March 27, 2010

Konvensyen Kewangan dan Perbankan Islam 2010

[Saya sedang mengiringi Ust Zaki utk sesi perasmian]

Persatuan Ulama' Malaysia Cawangan Selangor (PUMSel) berjaya menganjurkan Konvensyen Kewangan dan Perbankan Islam 2010 di Masjid Negeri Shah Alam. Kehadiran peserta kira-kira 300 orang. Sebanyak 9 kertas kerja telah dibentangkan. Tahniah diucapkan kepada semua yang terlibat khususnya Pengarah Program, Ust Zarifi Daud.

Dalam program tersebut juga telah dilancarkan Kelab Generasi Muda Ulama' (KAGUM) yang telah dirasmikan oleh Al Fadhil Ustaz Zaki, Pen Pengarah Bahagian Dakwah JAIS. Saya telah diamanahkan sebagai Presiden Penaja KAGUM dan akan cuba sedaya upaya untuk membantu PUMSel menarik generasi muda mencintai ulama'. Kelab ini akan dianggotai oleh belia, mahasiswa dan remaja. Malahan kelab ini juga akan bekerjasama dengan ISIS dan pimpina n IPTA dan IPTS serta luar negara.

Terima Kasih tidak terhingga kepada Ust Zamri Shafik selaku Pres. PUMSel dan seluruh pimpinan Exco PUMSel yang memberi kepercayaan kepada saya. Tidak dilupakan juga buat semua pimpinan penaja KAGUM dan AJK Ad Hoc majlis perasmian KAGUM yang bertukus lumus menjayakan terutamanya Hariri, Ridzuan Che Husin dan Azwan (UIAM). Semoga jasa kalian diberkati tuhan. Kepada mereka yang ingin menyumbang saran, idea dan kewangan bolehlah terus berbuat demikian dengan menghantar e-mail kepada saya seperti yang tertera di dalam blog.

No comments: