"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Saturday, June 20, 2009

Majlis Pentauliahan Inspektor Polis Sukarelawan


Pertamanya saya ingin memohon ribuan kemaafaan kepada semua pembaca budiman yang sentiasa menantikan entry terbaru dari saya. Kesibukan melalui latihan untuk ditauliahkan sebagai Inspektor Polis dengan jadual waktu yang ketat dan disempitkan lagi dengan kesusahan untuk mendapatkan wifi menyebabkan kesukaran untuk mengemaskini blog ini.

Saya menjemput kepada semua bloggers untuk turut serta bersama saya dalam Majlis Pentauliahan Inspektor Polis Sukarelawan. Berikut butiran program:

Hari: Ahad
Jam:7.15am-9.30am
Tarikh: 21 Jun 2009
Tempat: Padang Kawad Universiti Putra Malaysia (UPM) berhadapan Kolej Canselor

I'allah pada hari itu, saya akan ditauliahkan sebagai Inspektor Polis Sukarelawan setelah melalui latihan selama tiga tahun. RTM juga akan membuat lintas langsung pada hari esok. TV1 akan ke udara bermula jam 7am dan saya akan berada dalam barisan atau Detachment 2.

Doakan kemudahan kami semua. Salam Mesra.




No comments: