"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Tuesday, March 24, 2009

Study Circle Terakhir di UIA

[bersama dengan semua ahli Study Circle UIAM]

Saya berpuas hati dengan ‘performance’ para pelajar yang terdiri dari pelajar Kuliyyah Arkitek dan Seni Bina Alam Sekitar UIAM yang bertungkus lumus memberikan kerjasama yang padu sepanjang saya mengendalikan Study Circle dalam semester ini.

Seperti kebiasaan, pengisian saya amat mudah dengan sedikit perkongsian dari saya dan saya lebih suka kepada komunikasi dua hala (two ways communication). Oleh itu, saya menyediakan mereka tugasan (assignment) untuk mereka bentangkan mengikut jadual pembentangan.

Maka para pelajar telah menunjukkan komitmen yang padu dan bersedia berkongsi idea mereka dengan mengedar ‘handout’ kepada semua rakan sebelum memulakan slot pembentangan. Saya bersyukur dan selalu menyediakan sedikit ‘refreshment’ setiap kali Study Cirle. Bagi saya mudah, biarlah kita ‘invest’ sedikit wang kita demi dakwah. Yang penting dakwah itu sampai. Inilah mesej yang selalu di bawa oleh Perdana Menteri iaitu ‘delivery system’.

Tahniah kepada semua kerana berjaya menghabiskan semua sessi Study Circle. Semoga anda semua mendapat manfaat sebaiknya. Maafkan saya sekiranya sepanjang penglibatan saya selama satu semester mendatang masalah kepada anda. Semoga Berjaya !!!

No comments: