"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, February 18, 2009

Minggu - Minggu yang Meletihkan!!!

Hari demi hari berlalu dengan begitu pantas sekali. Namun entry baru yang ingin ditatap masih lagi tidak berkunjung tiba. Saya ingin memohon maaf kepada para pembaca budiman kerana tidak dapat untuk mengemaskini berita dan info tekini yang boleh diakses melalui hafizbad.blogspot.com. Kemungkinan masalah ini berpunca akibat beberapa 'test' yang perlu saya berikan keutamaan.

Berikut senarai 'test' yang telah dan bakal saya hadapi:

12 Feb 09 - Islamic Banking & Finance
16 Feb 09 - Fiqh Zakat
18 Feb 09 - Nizam Al Qada'
23 Feb 09 - Legal Text II
24 Feb 09 - Maqasid Syariyah

Berikut aktiviti sampingan yang telah dan bakal dihadapi:

11 Feb 09 - 'Submission' penulisan saya ke akhbar mingguan
11 Feb 09 - Study Circle UIA
13 Feb 09 - Pengajian USIM
16 Feb 09 - Kelas Bimbingan Al Quran
17 Feb 09 - Kelas Bimbingan Al Quran
18 Feb 09 - 'Submission' penulisan saya ke akhbar mingguan
18 Feb 09 - Study Circle UIA
19 Feb 09 - Pengajian USIM
21 Feb 09 - Latihan Suksis

Saya rasa, memang sudah cukup 'penat' dan 'letih' dalam menguruskan masa sepanjang semester ini. Mudah - mudahan dipermudahkan atas doa rakan - rakan pembaca.

No comments: