"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Saturday, January 24, 2009

Tahniah Ustaz Ridhauddin atas kurniaan Quratul Ain

Pada tanggal 20 Januari 2009, tepat jam 3.26pm maka Allah telah mengurniakan zuriat penyambung perjuangan buat Ustaz Ridhauddin dan Ustazah Arfah. Saya mengucapkan tahniah kepada kedua – dua mempelai ini yang kini sudah bergelar Ayah dan Ibu dan kedua-duanya juga merupakan pensyarah kepada INTEC.

I’allah, sekiranya diizinkan Allah saya akan cuba mencari masa untuk menziarah cahaya mata terbaru ustaz dan ustazah ini. Tahun ini dan lepas saya kira banyak kali saya ‘missed’ untuk ziarah anak – anak kenalan saya. Jadi saya kalungkan tahniah buat Najib dan Musfirah yang mendapat cahaya mata dan dijadualkan majlis Aqiqah di Kedah pada semalam.

Saya juga mengucapkan tahniah dan barakallahufikum kepada En Amin dan Cikgu Norazlina di atas kelahiran Qistina pada hujung tahun lepas serta dijadualkan majlis Aqiqah pada hari ini di Banting.

No comments: