"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Saturday, December 27, 2008

Walimah Kasyfi dan Solehah di Kedah [251208]

[Sebahagian hantaran dari Kasyfi buat isteri tersayang]

[Satu kenangan di rumah pengantin perempuan]


[Sebahagian rakan - rakan dari UIAM, USIM dan KUSZA]

Sekalung tahniah saya ucapkan buat SAHABAT BAIK saya Mohd Kasyfi Mohd Taufik (Ex S/U Agong MPP Kusza) dan Solehah atas pernikahan mereka di Sg Lalang dan Merbok, Kedah. Seorang sahabat yang cukup berdedikasi dalam gerak kerja ketika di sekolah, kampus dan kini di tempat kerja. Seorang sahabat yang cukup memahami hati dan budi serta perasaan sahabat lain.

Saya kira cukup bertuah punya insan seperti Kasyfi. Tidak pernah sesekali merungut atas sikap saya yang suka menyakat. Tidak pernah berkira berapa kali yang dia sanggup BELANJA saya tidak kira di mana. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih atas kesanggupan dia menerima saya bermalam di rumahnya ketika membuat BANCIAN di Penang dulu.

Bahkan merupakan anak yang taat kepada ibu. Belum pernah saya dengar cerita rakan - rakan lain yang begitu sayangkan ibunya melainkan Kasyfi. Pernah beberapa kali saya diajak menemaninya membeli barang - barang rumah untuk ibunya di Tesco, SP. Sebelum saya pulang dari kendurinya saya sempat berpesan kepada isterinya (Solehah), "Jangan biarkan sahabat baik SAYA ini menangis!!" Itu pesanan terakhir saya sebelum berpisah. Tahniah Kasyfi!!Barakallahufikum.

1 comment:

hisyam_mujahid said...

alhamdulillah. barakallahu lahum. semoga barakah pernikahan mereka.

ish...ish... bg kasyfi pun dan nikah ye. erm... dah makin ramai batch nta meninggalkan nta keseorangan nih. camna ni bg hafiz :)