"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, December 31, 2008

Majlis Pernikahan Abg Pejan dan Kak Wan Shamimi [2712087]


Sebelum saya berlepas pulang ke UIA semula setelah saya sempat meluangkan masa bersama di walimah Kasyfi, saya terlihat satu sampul yang tertera nama saya di atasnya. Ketika mula membuka sampul itu tiba –tiba saya begitu terkejut apabila mendapat tahu bahawa sampul itu mengandungi satu jemputan kahwin untuk pernikahan antara Abg Faizal Mahyaidin (Abg Pejan) dan Kak Wan Shamimi.

Kedua – dua mempelai ini merupakan pemimpin pelajar sewaktu di bangku university dulu. Abg Faizal merupakan Mantan Setiausaha Agung Kelab Makruf dan Kak Wan Shamimi merupakan Manta Exco Kebajikan Persatuan Mahasiswa Undang – Undang UIA. Jemputan ini terus saya penuhi bukan kerana sekadar hubungan baik saya bersama Abg Pejan dalam Persatuan Mahasiswa Islam Kedah (PMIK) tetapi hubungan baik saya antara adiknya, Hafiz (Ex Presiden PKMK UKM). Hubungan baik ini bermula ketika saya menuntut di KUSZA dan berkekalan hingga ke hari ini.

Kepada Abg Pejan dan Kak Wan Shamimi saya ucapkan tahniah dan Barakallahufikum. Tahniah juga buat Hafiz yang kini mempunyai kakak ipar baru dari Kelate wei.

No comments: