"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, October 22, 2008

Open House YB Azmin Ali di Ampang | 191008

[keberangkatan pulang DSAI dari rumah YB Azmin Ali]

[Nak bergambar juga ditengah kesibukan orang ramai menghantar pulang DSAI]

[Gambar terkini bersama YB Azmin Ali]

Kali ini, perjalanan saya terus menghala ke rumah YB Azmin Ali. Rumah beliau berhadapan dengan Kelab Darul Ehsan di Ampang. Ini merupakan pengalaman pertama beraya di rumahnya kerana sebelum ini saya hanya berkesempatan beraya di hampir semua pusat khidmat masyarakatnya.

Setibanya di sana, saya bersama rakan disambut dengan kepulangan Mantan Timb Perdana Menteri Malaysia, YB Dato' Seri Anwar Ibrahim. Tidak sempat untuk bergambar hanya lambaian tangan mengiringinya. Selepas itu, halatuju pertama kami ialah bersemuka sendiri YB Azmin Ali. Terus sahaja saya bersapa yang menyatakan kami dari UIA dan belaiu mengakui masih mengenali kami. Entah betul entah tidak (orang politik selalu begitu) tetapi saya tetap pasangkan niat husnu zhan.

Menu makanan yang disediakan ala hotel. Disini kami bertemu dengan manusia pelbagai peringkat dari orang tua, kanak2 sehinggalah tokoh korporat. Yang penting, kemeriahan beraya di rumah lebih puas dari destinasi lain.

No comments: