"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Monday, November 9, 2009

Memori Indah bersama Pelajar Nursing dan Health Care di Windfield College

[Hujung sekali-Hamizan, Adam, (saya), Shahril dan Safwan dengan posing masing - masing]

[barisan jururawat - jururawat Islam masa hadapan]

Sejak kebelakangan ini, saya terkenang para pelajar yang pernah saya berkongsi pengalaman bersama mereka hampir setiap minggu untuk dua bulan yang lalu tentang Pengajian Islam. Bermula tentang asas - asas utama pengajian Islam seperti Pengertian Islam, Iman dan Ihsan sehinggalah ke isu - isu semasa yang dihadapi oleh umat Islam seperti Globalisasi dan Sains Teknologi dalam Islam. Mereka semua merupakan para pelajar Nursing di Windfield College Kuala Lumpur.

Semoga mereka semua masih bersama dengan nasihat dan taujihad yang dikongsikan selama ini. Mari kita doakan bersama semoga kita semua yang masih lagi dalam tempoh pengajian diberikan kemudahan untuk menghadapi peperiksaan yang semakin hari semakin dekat.

Saya juga hendak mengucapkan tahniah kepada Sdr Syahril selaku Class Rep. yang banyak membantu saya mendapatkan kelas dan 'follow up' rakan2 yang lain dalam mengikuti kelas saya selama ini. Syabas dan Alhamdullilh juga saya ucapkan kepada Khatijah, seorang pelajar yang berani mengubah penambilan diri kerana Allah. Moga diberikan isitiqamah dalam perubahan diri anda.

No comments: