"Selamat Menghidupkan 10 Ramadhan Terakhir 2017"

Cari Tips MOTIVASI Blog Lain Di Sini!

Custom Search

Wednesday, October 21, 2009

Majlis Konvokesyen Ijazah Shariah (LLB.S)

[Ijazah Kali Kedua diberikan oleh DYMM Sultan Pahang]

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Allah dengan limpah rahmat dan inayahnya dapat juga saya bergraduasi dengan segulung Ijazah Sarjana Muda Undang - Undang Shariah. Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada dua ibu bapa saya yang sanggup untuk bercuti semata -mata untuk mengiringi saya ke majlis konvokesyen yang penuh bermakna ini.

Terima kasih juga saya ucapkan kepada isteri saya yang membantu saya sepanjang menghadiri majlis ini. Mungkin konvokesyen tahun ini penuh dengan makna kerana pada tahun yang lalu majlis konvokesyen hanya dihadiri oleh mak dan ayah sahaja tapi pada tahun ini saya diberikan anugerah oleh Allah dengan bertemankan isteri.

Jazakumullah juga diucapkan kepada semua saudara mara,sahabat2, rakan2 dan para pelajar yang mendoakan saya dan mengirimkan mesej ucapan tahniah kepada saya. I'allah doakan kepada saya pada tahun depan sekiranya diizinkan, saya sekali lagi akan bergraduasi dalam Master in Banking Law (LL.M) utk kali ketiga. Salam mesra semua!!!

[bersama bonda, isteri dan adik bongsu]

[Dua pasang pengantin lelaki utk Kelas Shariah 2008]

[Bersama Sidiq, Adam dan Pokdin dari kiri]

[bersama Isteri di luar dewan konvo]

No comments: